Taste of strawberries..

Vardag / Permalink / 8
 
Kom hem till 2 kg jordgubbar igår :D har jag världens bästa fästman eller vad?? 
 
Inte haft en bra natt alls. Vaknade av att jag hade en riktigt konstig värk i magen, misstänker förvärk. Den var intensivare än något annat jag känt, dock gjorde det inte lika ont som när jag har mensvärk, som är rätt överjävlig kan jag meddela. Det var en annan sorts smärta. Gjorde ju ont naturligtvis. Vågade inte röra mig haha :P efter det hade jag lite mensvärk hela jäkla natten men nu känner jag ingenting förutom "punktsmärtan" bredvid naveln och foglossningen. Jätteskönt haha. Buffar annars för fullt i magen. Lugna buffar också. Inga karatesparkar utan gnessar lite hit och dit :)
 
Stänger för sista gången på jobbet idag. Känns verkligen wierd att gå hem efter att ha jobbat där i 4 år nu snart men samtidigt ska det bli så jäkla skönt. Kunna promenera någorlunda långt varje dag utan att behöva tänka på att jag ska jobba sen och kommer ha ont. Nu kan jag ha ont hemma ist :))
Hemskt spännande alltihop och ofattbart. Kan inte fatta att det ligger en liten människa i min mage. Undra hur mycket hår hen kommer ha? :D häftigt.
#1 - - Mette:

Tänk vad fort tiden går, helt galet - snart är ni föräldrar! Hur mysigt som helst...

Svar: Jaaaa det går helt otroooligt fort. Snart är jag mamma o.O hahhaa wiiiiiierd och som du säger, väldigt mysigt.
Sara Eriksson

#2 - - Charlotte:

Allt är så himla häftigt! :) Samtidigt så läskigt. Haha!
Vilken man du har! LYX!

Jag går med spänning och väntar, min mens är sen här. Pirrigt! Skall göra ett nytt test i helgen. Första jag tog i början på veckan visade så sjukligt svagt att jag tror jag såg i syne :D

Ha en fin fredag!

Svar: Hahaha ja det är det verkligen. Ibland är det t ex så mycket rörelser i magen så jag nästan mår illa haha :D jaaa han är verkligen den bästa.
Ojj ojj :D vågar man fråga vad det visade?? :D
Hoppas du har en bra måndag.
Sara Eriksson

#3 - - Linda:

Kan du inte visa lite kläder som du har på dig nu som gravid? Könner att jag behöver inspiration!:)

Svar: Önskar jag hade en bra stil just nu haha. Men det blir mest pregobyxor, linne & någon kofta faktiskt. Eller mysbyxor :) har även jag noll inspiration för allt är så dyrt och så ska man inte använda det så länge.
Sara Eriksson

#4 - - Anonym:

Nej jag känner inte er, men jag har förbannat bra kunskap om hundar. Jag är uppvuxen med kennel o har skött hundar hela mitt liv. Kan extremt mycket om hundpsykologi med. Och om man e tvungen e ge bort ett djur för en bebis ska komma, då e det 1 antingen fel på hunden, vill säga, dåligt psyke eller aggresiv, elller 2, fel på ägarna som inte har kunskapen om hur man gör med hundar när man ska skaffa barn. sorligt.. du får bli hur ledsen du vill, men så e det!

Svar: Finner inga ord för din dumhet!!! När ska du lägga ner egentligen???
Sara Eriksson

#5 - - Anonym:

Hur kan du kalla mig dum ? Vem av oss e dumma egentligen ? Ush säger jag bara. Avskyr när männsikor bara kan göra så mot sina djur. Hur tror du din hund som du har kvar känner det nu ? Saknad av sin bästa vän ? Hur tror du hunden känner sig nu som du lämnade ? JO ÖVERGIVEN !

Svar: Ja eller så kan vi läsa av honom att han är betydligt gladare & mer välmående än innan & får mer uppmärksamhet & mer tid!!! Du vet ju inte alls hur dom var tillsammans?? FÖR DU KÄNNER INTE OSS.
Sara Eriksson

#6 - - Anonym:

Eee du har faktiskt bloggat en del om dina hundar när dom varit tsm, o så vitt de såg ut så trivdes dom ihopa o älskade varandra. Annars hade ni särat på dom tidigare om dom aldrig kommit bra ihop. Och när du säger att hunden är piggare o gladare hos den andre ägaren nu o får mer uppmärksamhet, då blir jag oroad för den hund ni har kvar idag. Hur fan kan man inte ge sina djur tillräckligt med uppmärksamhet ? Hur kan man inte ge sin hund den enorma glädjen hos sig själv ? O sen komma o säga att den mår bättre hos en annan ? Då har er hund uppenbarligen inte haft det bra hos er :( Hemska tanke

Svar: Du behöver hjälp, verkligen!!!
Sara Eriksson

#7 - - Anonym:

Jag behöver ingen hjälp Sara. Jag e bara en medmänniska full av åsikter som ibland kanske skulle hållas för mig själv, men det stör mig när dte kommer till djur hur man kan göra så mot dom, det skär i mitt djurhjärta..

Svar: Jo för du kan inte godta att människor hör andra val än du själv skulle göra. Jag vet hur du, Nathalie, beter dig mot andra bloggare när de har annan inredning, annat uppfostran på sina barn mm mm. Du behöver verkligen hjälp!!! Allvarligt!!!! Detta är sista gången du hör från mig!! Skaffa hjälp människa, för du är verkligen sjuk och kan inte med människor överhuvudtaget! Inte djur heller som det verkar!!! Och du, bilder visar inte en vardag!!!!!!!!!! Du känner inte oss!!!!
Sara Eriksson

#8 - - Charlotte:

Sv: Jag svarade på mail istället på den senaste kommentaren ;) Kram

Svar: :))
Sara Eriksson

Till top