En dag full av packande..

Vardag / Permalink / 17
Nu är det inte långt kvar. 20.40 går tåget mot Hallsberg och sedan kommer Jezika och hämtar oss där senare ikväll. Kommer nog inte vara framme förrän vid halv tolv någonting. Vovvarna ska med också såklart, första gången Whisky åker tåg :) Zamme har åkt förr så han är ju inte nykomling där iaf. Hoppas på en lugn tågfärd dit iaf och det tror jag att det blir. Har laddat upp med Cola och lite godis. Kommer definitivt somna hehe helt slut. Varit vaken sen kvart i fem faktiskt, drömt massa knas.

Sen natten till fredag så bilar vi till Arlanda och ska träffa mamma och pappa vid sex på morgonen och planet går vid ca halv åtta eller något sådant.

Sen på lördag så fyller jag hela 24 år :) kommer alltså fira min födelsedag utomlands. Lite skoj faktiskt :D

Så det här blir alltså mitt sista inlägg. Hoppas ni får det bra här hemma och att ni skriver en massa kommentarer så jag har något att läsa när jag kommer hem. KANSKE kan jag komma till en dator för att posta ett litet inlägg, men lovar ingenting. Love you.. Puss pusss
#1 - - Malin:

Hoppas nu att du får en riktigt mysig resa och en riktigt mysig födelsedag på lördag! =) Sen ska ni njuta så mycket ni bara kan av all värme och alla sevärdigheter!



Kram kram Malin

#2 - - Anna:

Grattis i förskott då, och hoppas du har en helt fantastisk födelsedag :D kram

#3 - - Nelia:

Ha det så mysigt!!! Hoppas ni får en trevlig resa! :D Njuuuuut!!!

#4 - - linn:

sv; hehe ja helt mysiga!

#5 - - Malin:

Du har en jättefin blogg och din hund är otroligt söt!



Hoppas tågresan gick bra!

#6 - - SaraLouise:

Guuud! Du får ha så sjukt himla kul där nere, medan vi andra ruttnar här hemma! Sola lite åt mig oxå, det kan behövas. =)

#7 - - Jennie:

Hoppas ni får en underbar resa :)

#8 - - Erika:

GRATTIS på födelsedagen! Hoppas ni får en skön semester :) Kram

#9 - - B:

Grattis på födelsedagen !!!

#10 - - Alexandra:

Hejsan jag har försökt maila dig två gånger nu men din mail funkar inte och du har inte svarat på mina kommentarer iheller.Du kan väl maila mig på alexandrastenkula@hotmail.com för jag vill så gärna ha en fin blogg.MVH Alexandra

#11 - - Mickaela:

vilken fin bild du har i detta inlägget :)

#12 - - sofijah:

riktigt coola bilder tar du :) roligt att se .

#13 - - Sandra:

Aw, vilken söt bild :)

#14 - - Limpis:

Hallå nu får du komma hem från din resa, är ju totalnyfiken på hur du har haft det o så vill jag SE BILDER. Har tänkt på er varje dag (inge avundsjuk) =) Kramar

#15 - - Jennie:

har lagt upp en bild på min jack russel ajax. http://ladyjenny.blogg.se/2009/april/ajax.html så nu får du se hur han ser ut =) tog bara antal veckor. hoppas du har det bra tjejen! =)

#16 - - Malin:

Åh va jag saknar ditt bloggande. Hoppas du kommer hem snart! Hoppas du har det jättebra! Kram på dig vännen.

#17 - - marie:

Grattis i efterskott. :)

Till top