Utlottning av bloggdesign

Bloggdesign / Permalink / 16
Det här kommer då vara den första som jag lottar ut. Förhoppningsvis kommer det att bli fler. Ditt namn skrivs där det står Ditt Namn och du bestämmer själv vad som ska stå på Valfri Text. Kommer även lägga in den bild som du vill ha som profilbild också!

Hur går det till?
1. Lämna en kommentar och länka gärna till min sida.
2. Om du inte redan är medlem där vill jag väldigt gärna att du blir medlem på GratisMakeup, via mig såklart då hehe en liiiten belöning kan jag väl få =)

Utlottningen avslutas 5:e November
och då får lillZamme peka ut vilken som blir vinnaren, kommer även filma detta så ni ser att jag inte fuskar!

När lottningen är avslutad så får ni en vinnarkommentar av mig där jag kommer be er kontakta mig på kontakta_candis@hotmail.com. Där får vinnaren instruktioner av mig =)

Det låter väl inte så svårt va??? Blir det problem så löser vi det!

Klicka på bilden för att se hur sidan kommer att se ut helt och hållet..

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

#1 - - Madde o Joakim:

Tjohoo! Vi vill vara med o tävla om bloggdesignen eftersom vi inte har tillräcklig kunskap för sånt därnt! =) Dessutom är du väldigt duktig! Ps. Träffade Dennis Adås idag, teknikläraren, han köpte två ljusstakar :D

#2 - - Anonym:

Jag är så klart med ! :)

#3 - - sandra:

Hej! Tack för tipset. Är gärna med och tävlar! Är dock redan medlem på gratismakeup.

#4 - - Harriet Olsén:

HEJ!



Vilken vacker design. Vad duktig du är. Är den kompatibel med blogger? Är den kodad i xhtml? Är det lätt att ändra i den själv och fylla i det man behöver? Jag är inte så jätteduktig som du förstår därför frågar jag.



Ha det bäst,



//Harriet

#5 - - sandra:

fast vänta, du skrev även att du i framtiden kanske kommer göra beställningdesigner? vad kommer du ta för det isf?

#6 - - Ida:

Jag vill få snygg design på min blogg:)

#7 - - Gisela:

Jag är med :)

#8 - - Maria:

Jag är jättegärna med å tävlar, fast jag tycker inte om såna där gratissidor, så jag blir dessvärre inte medlem där, men du skulle kunna få en symbolisk summa för designen, istället, om jag skulle vinna... =)

#9 - - Ann-Katrin:

Va verkligen skitfin så klart man är intresserad av den, hitta dej via Jojjo!!! Skitfin blogg och fina hundar:) Hoppas Zamme drar rätt nu:) //AK

#10 - - Nasiha:

Jag är med och tävlar :).

#11 - - Eva-Marie:

Åh jag skulle verkligen behöva en annan design...men kan inget sånt där så jag har gett upp. Skulle det fungera på blogspot bloggar oxå?



Är tyvärr redan medlem på sidan.

#12 - - Lene-Therese:

Väldigt snygg design! Den har du gjort bra!

#13 - - Eva-Marie:

Mmm om jag vinner så lovar jag lätt att byta!=) Är ju så fin!

#14 - - Linda:

Jävlar i min själ va snygg den designen var! Den skulle jag bli så glad av att få vinna! Underbart fin!



Om jag nu skulle ha oturen att ine vinna en design av dig, skulle du vilja göra en bloggare glad?

Du är ju super duktigt! Skulle vara stolt att ha en design som är så snygg!

Mvh Linda

#15 - - Ellen:

väldigt fin design=)

#16 - - hannah:

guud vad snygg disagn eller hur men stavar det

Till top