Utmanad!

Vardag / Permalink / 2
Blev utmanad av Pernilla =D alltid lika skoj med sånt.

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?
Var en riktig geek och gick i vad blir det? 7:e klass, var inte populär och hade inte så många vänner =P men det gjorde mig starkare.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
♥ Vänta på min himla väska =S
♥ Åka hem till mamma och pappa och fira midsommar senare ikväll
♥ Packa
♥ Diska
♥ Eventuellt hämta ut hårinpackning och ett läppglans =D

3. Godis jag gillar?
Finns nästan för mycket godis jag gillar =D men en stoooor favorit är iaf Geisha Orange Dream och allt med körsbär i =)

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
- Köpa en Mercedes till älsklingen till att börja med =D
- Betala av hans och mina studielån
- Köpa en villa aka Jessica Simpsons gamla, äääälskar den
- Åka ut och resa i X antal månader och tar gärna med mig hela min familj
- Shoppa jääääärnet
- Mm mm mm

5. Städer/orter som jag bott i?
- Ludvika
- Borlänge
- Filipstad
- Partille/Göteborg

Jag utmanar:
Malin
Maria
Svägerskan Linda
Alisa
Emma
#1 - - Pernilla:

Hihi kul=D

#2 - - Emma:

Wihow. Ska genast ta mig an den ;) kramis

Till top