Då var februari här..

Vardag / Permalink / 4
Kryper upp tätt intill min björn ikväll. Ute faller sakta små snöflingor ner. Snart dags att vandra ut i mörkret med vovvarna och sen krypa ner i säng. H's ben kommer som vanligt få påhälsning av mina isbitar till fötter ;D

Massor av jobb som står på schemat tor, fre & lör. Håller mig mycket på Instagram för er som är nyfikna, heter samma där som här


#1 - - Marie:

Ohh gött det ser ut =D. Tulpaner är så fint också



ja jag är också en isbit ikväll, hauligen

#2 - - Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

Vilka fina blommor :D

#3 - - Moa:

hej mitt fb konto harblivit inaktiverat!

googlde de o hamnade på kezaz blogg o såg din kommentar, hur gick det för dig? vad hände?

Jag blir tokig, jag vet inte vad ja ska göra?

/Moa

#4 - - Malin:

Åh, ja visst är instagram underbart! Men en sak fattar jag inte, måste man publicera alla bilder man gör i instagram? Om man bara vill spara dom på telefonen då? :)



och svar om belysningen; tack :D Det blev faktiskt väldigt trivsamt med det tillslut =)

Till top