#1 - - Marie - Fotograferande hundtoka:

Känns som min dag typ

#2 - - Nadja:

Ungefär som här då :)

#3 - - Anna:

Aww vilken söt bild! ;) såna där bilder gjorde jag ofta förut, men nu har det inte blivit av då vi har så muppigt möblerat i nuvarande lägenheten :p

#4 - - Mia Olsen - ätstörd (Anorexia Nervosa):

Det borde vara förbjuuuuudet att vara så söt som du är!



Men endå, det verkar rätt mysigt ändå! Lite mys dagar kan man ha ibland också. :)

#5 - - JW Photography ♥:

Ser mys ut ju! =)

#6 - - Saragunmarie:

Det blev en slappar-dag här också, skönt :D

#7 - - Lina:

Kul att umgås lite med sig själv :) Sådana där bilder är roliga att göra. Ser mys ut iallafall!

#8 - - Tommy:

Sv: Absolut..



Åh hur får du till bilderna så där? Eller hur redigerar du det så snyggt?

#9 - - Jouline♡:

Gott med sådana dagar då man inte gör nått typ :) Bara myser hemma liksom!

#10 - - Anonym:

skönt :)

#11 - - Anonym:

Förlåt, men vad smal du ser ut? Gått ner i vikt? Eller är det ett orättvist kort? Kram

#12 - - E M E L I E:

Cool bild! :)

#13 - - ladymuffin:

Ser ju ut som en riktigt skön dag! :D

kram

#14 - - Linda:

Förmodligen har jag sagt detta förut, men säger det igen. (a)

Mamma och jag har ett lika dant bord. ^^ hihi

Men gud så ont det gör när man går in i hörnen, aj! :(

#15 - - Emelie - Fotoblogg:

Såna dagar har jag flera dagar i veckan >< inte så kul att vara arbetslös för länge :P Btw, snygg data ;) har en likadan. Haha.

Till top