Neutral 88 Palett

Makeup & Skönhet / Permalink / 15
Ohhh I'm soooo happy :D äntligen kom den hem till mig. Den neutrala paletten. Perfekt för dig som kanske inte gillar starka färger utan vill hålla dig mer neutral. 88 st hääärliga färger. Ska bli sjukt kul att få testa och "kladda" med den haha.
Den billigaste, som jag hittat just nu, finns hos Kosmetikan för 199 kr exkl frakt.

Denna innehåller både skimriga och matta skuggor.
Så nu är det bara en palett kvar, sen har jag hela serien :) *glad*

#1 - - Sofia Werlin - mitt liv med LCHF:

SV: samma här!! Kokosdofterna är underbara under sommaren :D



Oh finns där tre paletter totalt?

#2 - - Sofia Werlin - mitt liv med LCHF:

SV: aha då förstår jag :)

men denna du har fått hem nu är jättefin i färgerna :)

#3 - - Linda - ndaiL:

Okej, ja så är det säkert. Fick hjälp av en tjej för ett bra tag sen o göra designen tll min blogg..

suck

#4 - - Malin-mmcs:

SV: Ja men då låter jag den va kvar, för högerklicksskydd vill jag ha, o den stör ju inte ;)

#5 - - Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

Åh den gillade jag, ser direkt en del färger jag skulle vilja testa :) Får kanske beställa hem en sådan :) Kommer du visa några sminkningar med dessa färgerna också?

#6 - - Sofie:

Är riktigt sugen på att köpa denna. Rekomenderar du den? Har du köpt från kosmetikan.se förut?

Mvh

Sofie

#7 - - Malin:

Yeaah! Se så - upp me sminkningar ;)

#8 - - Malin-mmcs:

SV: Ajdå... hur gör jag för att få högerklickskydd på min bilder?

#9 - - San:

Jag vill jättegärna ha de där ögonskuggorna, ska kanske slå till :p hehe. Men jag vill ha både den färgade och neutrala. Alltså de utan glittriga färgerna.. hmm.. Det är ju kul att kunna variera sminkningen lite :p

#10 - - Tina:

Vilka fina neutrala färger det var i den. :) Nej inte på premiären men ska se den på söndag! :)

#11 - - angie:

Åhhh den var najs!! En sån skulle jag vilja ha. Konstaterade senast i morse att jag inte har några fina ögonskuggor :(

Ha en fin kväll

kram kram

#12 - - W e b - L i n n . n o:

Morro sånn vil jeg også ha. Selv om jeg aldri kommer til å bruke den. :P

#13 - - Laura:

De Shimmer ögonskuggor är jätte finna !!

Hoppas att du kommer snart att visa oss en makeup med denna paletten !

#14 - - Therese ♥:

Ja den här vill maan verkligen ha <3 Var finns den om man vill köpa den direkt (ej på nätet) ^^,

#15 - - PETRAH AKA SHORTY:

åh jag vill också ha den där, tack vare den sista bilden. Riktigt grym! :) måste nästan köpa två :o

Till top