Bacardi Torched Cherry

Gott & Mindre Gott / Permalink / 13
Ohhhh denna måste jag kika om den finns någonstans :D har du sett den här i Gbg på systemet någonstans?? Säg gärna till :D

-------

C. Hur ska jag kunna veta att den har funnits i 2 år när jag ALDRIG har sett den? :P Såg den för första gången på reklam på MTV igår. Och då ska nämnas att jag inte kollat på tv någonting i princip på 2-3 månader. Den fanns inte i Österrike och jag har aldrig sett den på något systembolag här heller.
Gammal för dig :) ny för mig!
Och den ska finnas i Partille tydligen så dit ska jag ner idag hehe. Tack för tipset om att söka på systembolaget haha tänket ju inte alls så långt och deras hemsida brukar inte vara jättebra :D

 

#1 - - Camilla:

SV: Håller med! :( Så jävla hemskt.

#2 - - TESCHO - Webbdesign och mycket mer:

Svar: Vad skoj :) Jag tycker att det är sällan man ser dem. Ja, uscha, alla dessa ettriga "experter". Självklart vill man ju hjälpa någon annan men det är så mycket trevligare att vända på ett påstående till fråga istället. Vid mitt ex skulle det kunna vara: "varför har uniquie röda och hängande ögon?". Då skulle ju jag lätt kunnat svara "nej, hon har inte röda ögon men skinnet och det under (eller hur man nu förklarar) ögat är rött". Eh, de har väl inget bättre för sig helt enkelt.



Vad mysigt :)

#3 - - Kristina:

Sv: Haha vad sött!! Zamme verkar vara en kurrgömma älskare och Whisky en soldyrkare, underbara karlar du har du ;) Min stora vovve är förälskad i att åka bil, så om man går mot bilen springer hon direkt mot "sin" dörr och väntar, och om hon inte får följa så krånglar hon sig in i förarsätet.. =P



Tandblekning hemma kan ge ilningar, de är något jag känner av om jag har min tandblekning i längre än 10 minuter, så jag kör kortare stunder. Kanske hade varit bättre hos tandläkare där de lyser med UV eller vad de gör, men de är ju så himla dyrt. Men jag tycker att de tandblekningarna man kan göra själv fungerar bra, men se till så att tänderna är helt rena innan du sätter igång och akta att få krämen på tandköttet, de gör ont :)



Riktigt fin tröja btw, men som du sa så ser den vit ut, men jag gör lika, köper flera av samma typ om jag gillar ngt. =)



Kram!

#4 - - C:

Gå in på Systembolaget.se och sök efter den, grymt effektivt. :)

#5 - - Blue Velvet:

Gbg? Har ni flyttat till Gbg??

#6 - - Emma:

Fin blogg du har :) Du verkar vara en härlig tjej!

#7 - - Mikka:

Den skall finnas inne på de flesta systembolag i gbg fattade jag det som! ;)

#8 - - Sofia Werlin - mitt liv med LCHF:

Den såg jag i Tyskland!! Ett tips är att gå in på systembolagets hemsida och söka efter den och välja vilken butik som ligger närmst :D

#9 - - Linda - ndaiL:

Okej, då måste jag testa det!

#10 - - Elin - Design&Makeup:

Oj, det skulle jag vilja testa, vill även testa den med kokosnöt =) Mums



sv: Ja vi har ju sökt på 2 st till liknande lägeneheter (Ganska likadana egentligen) som jag hoppas vi får visning på istället. :)

#11 - - W e b - L i n n . n o:

Hahaha du og de bære altså. :P hihi

#12 - - Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]:

Kan tala om för dig att jag inte heller har sett den! Tror att det är rätt många som inte sett den faktiskt! När du har köpt den, skriv vad du tycker om den! =) Fan att folk ska kommentera och påpeka saker o ting!

#13 - - C:

Nu missförstod du nog, skrev två separata kommenterar. Den om att den funnits i två år handlade om iPhonen, som du nämnde i videoinlägget att du tjatar om den för att "det är det senaste". ;)

Till top