Colossal Volume Express Mascara

Makeup & Skönhet / Permalink / 6
För priset av 130 kr var den riiiiktigt bra måste jag säga :) när min vattenfasta tagit slut tänker jag köpa den i samma serie, helt klart. Stor härlig borste, lätt att applicera. Hade önskat liiiiite mer volym faktiskt. Och en annan sak var att topparna på några fransar böjde sig, iaf på ena ögat. Att det blev för "tungt" eller nåt haha.

Tummen upp ifrån mig iaf :) prisvärd.
Från Maybelline.


Mina ofixade bryn kan ni väl bara blunda för ett slag ;D haha.

#1 - - Ina:

Åh, jag har också den - men fyfan, vad den INTE funkar på mina ögonfransar - blir bara kladdigt & ojämnt :(

#2 - - Molly - MOLKAN.SE:

Oh, jag måste också köpa den där, jag har den vattenfasta och jag älskar den :)

#3 - - Anna:

En fråga till dig:)

Besökte du Zara personligen och lämnade in CV?

Behöver tips om hur man kommer in i säljare branschen:)

#4 - - Junitjej:

Den där mascaran måste jag köpa!!

#5 - - Loppan:

åh jag älskar den där mascaran jag har den! den är super bra!!!!!!!! <3

#6 - - Sussie Natalie:

fina ögon! :)

Till top