Svar till M

Frågor & Svar / Permalink / 3
M om Here is Red Bull..:
He, he. Det där är ju ingen Ambull :)

Snarare nåt hopkok, med tanke på kuperingarna. Han ser ju inte ut att ha nån svans, och Ambull kuperar man inte öronen på (fråga mig inte varför).

Sen till S om du läser. Apbt är inte avlad på massa, däremot fanns det som som ville ha apbt till sällskap och utställning - och showvarianten blev sedan en egen ras - ast.


SVAR: Det är visst en American Bulldog, det står även inne på videon på Youtube som du kan läsa och även ägaren till Red Bull har berättat att han är en American Bulldog för mig :) och i USA väljer man väl själv vilken hund man vill kupera öronen på även om de inte brukar göra göra det i vanliga fall.
Här är adressen: http://www.youtube.com/watch?v=9AE7-NO56tI



Martin om Svar till M:
Om du känner ägaren så får du gärna fråga om var han är registrerad och vad han har för linjer.

Skickar med en bildlänk på am.bulls så kan du ju jämföra och titta http://images.google.se/images?hl=sv&um=1&sa=1&q=american+bulldogg&aq=f&oq=&start=0
SVAR: Nej jag känner inte dom :) men jag frågade i deras kommentarer och de bor iaf i USA så. Skrev ju som sagt länken, så du får fråga själv. Varje hund på dom bilderna såg ju olika ut :D ena bilden var verkligen bulldog och andra mer PB liknande :P
Egentligen skitsamma :D Red Bull är en grymt fin hund och vad de är för ras kunde jag inte bry mig mindre om!
#1 - - Emma:

Shit tjejen, din design är verkligen helt galet snygg! :O Du måste vara grym på bloggdesign. :)



Svar: ååh, tack ska du ha!! :D

#2 - - Martin:

Om du känner ägaren så får du gärna fråga om var han är registrerad och vad han har för linjer.



Skickar med en bildlänk på am.bulls så kan du ju jämföra och titta http://images.google.se/images?hl=sv&um=1&sa=1&q=american+bulldogg&aq=f&oq=&start=0

#3 - - Madde:

Haha orka.. Vilken besserwisser =P

Till top