Beyoncé försvarar Kanye West?

Kändisar / Permalink / 7
Hon är ju inte riktigt klok?
Han försvarade konsten? Hennes video single ladies är verkligen en av de sämsta videos någonsin! Och hon vann ju ändå priset för årets bästa videon. Konst? Sen när är de konst med kvinnor i tighta bikinis och står och viftar med arslet? Nej där sjönk hon i mina ögon!!
Finns inga ursäkter alls för hans beteende..

Beyoncé säger i en intervju i Oprahs tidning "O Magazine" att hon har stor förståelse för Kanye Wests agerande.

– Jag förstod vad han menade och jag vet att han försvarade konsten; och när de sa vilka som var nominerade sa han typ "du har det här priset".

– När de inte sa mitt namn blev han totalt chockad. Och när han gick upp på scenen tänkte jag bara "nej, nej, nej!" och sen pratade han och jag tänkte "åh nej, nej, nej!".

 

Källa: Aftonbladet
Och här kan ni läsa mer: http://omg.yahoo.com/news/beyonce-explains-kanyes-vma-outburst-he-was-standing-up-for-art/29091?nc

#1 - - Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]:

Jag vet inte, jag kan nog inte tacka nej till en behandling för då blir jag ju inte bättre. och då när jag va på akuten första gången så va jag ju tvungen och börja med min behandling samma dag. jag frågade om det va ok att jag hämtade ut tabletterna dagen efter men det va så pass allvarligt att jag behövde börja med behandlingen direkt. Så blir det behandling får jag ju gå med på det jag har ju inte så mycket val egentligen jag får ju göra allt dom vill om jag ska bli bättre.



Jo, läkarna är inte säkra nu att jag har fått rätt diagnos med tanke på min trötthet och med tanke på att jag får mina "blåmärken" ännu så att säga + att värken kommit mer och mer så dom ska börja om från noll ungefär..



Ja usch och lämna husdjur så. jag har bara lämnat dolly en gång över natten och gud vilka skuldkänslor jag hade. Jag lämnar inte henne mer än vad jag behöver så jag förstår verkligen dig. Men skulle ni inte hämta hundarna snart? :)

#2 - - Anna:

Jag älskar Single Ladies videon och Beyoncé, dock tycker jag att det som Kanye West gjorde var helt oacceptabelt, så gör man bara inte.



Att Beyoncé har stor förståelse för Kanyes aggerande tror jag inte riktigt är hela sanningen eftersom alla ska överdriva och vill få Beyoncé lite skyldig till detta med (Aftonbladet ska man ta med en nypa salt). Så vitt jag har hört så tyckte hon att det var sjuuukt pinsamt det han gjorde!



Btw, jag har fixat bloglovin nu bara för att jag var tuvngen att prova hur det var. Jag läste att du hade över 200 olästa inlägg där nu när du var på resan och det är en av anledningarna till att jag har varit anti-bloglovin: du måste gå in annars har du det stressigt sedan ;) hihi. Men nu ska jag iaf prova!

#3 - - julia:

ååh vad fin blogg du har :) har du gjort designen själv?



om du har gjort den: skulle du kunna säga vad du har andvänt när du gjort texten i din header? :)



tack på förhand

#4 - - Anonym:

andvänder du photoshop, vilken ?? jag älskar din blogg SÅ FIN

#5 - - Frida:

Jag förstår precis! Tack så hemskt mycket snälla söta du! ;*

#6 - - SaraLouise:

Oh, jag hoppas verkligen att det inte är sant.. tycker om Beyonzé, trodde verkligen inte att hon skulle säga nåt sånt.



Sv: Jo det är ju en helt annan sak fast nu när jag läst allt om Fia känns det som du haft det värre än jag på nåt sätt... vet inte om det är för att ni var så tajta eller så, jag känner lite att jag inte stod min pappa så nära som jag borde... men visst har det varit och är jättetufft att förlora en förälder. Inget blir sig likt.

Saknaden blir aldrig mindre, bara lättare att hantera.

#7 - - B.:

Håller med Anna där uppe, tror absolut att det hon sagt vinklats, hur mkt kan man lita på aftonbladet egentligen hahhaha

Till top