Design till Cecilia

Bloggdesign / Permalink / 14
Världen sötaste bebis hade hon också :D hihi.
Hon ville att den skulle gå i rosa, silvergrå och jag fick fria händer och hon skickade en bild. Sen ville hon även ha en text om copyright och lade även in högerklicksskydd. Den blev enkel men ändå söt och varm.

Klicka på bilden för att komma till hennes sida.

#1 - - S A N N A S . R U M:

Åh vad fint Sara!

Hm, jag tror bara att EU vill bli den starkaste organisationen i världen. En federation var väl målet från början, men jag tror inte det kommer fungera när det finns 3 stormakter som inte kan komma överens. Det handlar nog bara om att säkra Europa så att det ska finnas en trygghet gentemot krig, misär, svält, fattigdom m.m. (:

#2 - - Alisa ♥ Amor Vincit Omnia:

Åååh vackert och vilken söt bebis!_D

#3 - - Molly:

Svar: Haha, det är Kalles fel :P Han smittade mig. Men det går över. Och imorgon ska jag till skolan och smitta ner alla eftersom jag inte får vara sjuk. Min lärare sa i tisdags att jag skulle "vara friskare". Så då ska hon få smaka :P



Jag köpte ett uppgraderingspaket som ingick när jag köpte datorn. Eller.. köpte och köpte, betalade för frakten typ. Gick bara in på Packard Bell's sida och beställde det.



Jag tror det står i papprerna när man köper datorn om man har "rätt" till uppgradering. Men jag tror typ att alla som köpt dator med Windows Vista på har rätt till ett uppgraderinspaket :) Gå in och kolla på din dators tillverkares sida och se om du hittar nåt.

#4 - - W e b - L i n n . n o:

Super fint design. ;)

#5 - - S A N N A S . R U M:

Precis! Dock tycker jag att det som är bra överglänser det som är dåligt (:

#6 - - Carina:

Lika vackert som det brukar bli när du designar. Jag har grunnat lite på hur jag skulle vilja ha min design men jag är ju så korkad så jag vet inte vad som är vad. Men om du hör av dig på min mail så kanske vi kan diskutera oss fram. Har några tankar i huvudet om hur jag vill ha det.

#7 - - SaraLouise:

Oh den blev verkligen jätetfin tycker jag! Att det är en görsöt bebis som kikar på en gör ju inte saken sämre. =)



Sv: Hehe ja jag har också hört hur hemskt fructis ska vara... har dock inte märkt nåt själv de gånger jag använt det. MEn nu idag slog jag faktiskt till på en jättestor flaska Tressemmé så det blir spännande att prova. =D

#8 - - Bella:

Jättefint! Börjar bli sugen på att ändra min design igen. Lite vintrig... :).



Hur är det med dig då Sara!? Bra hoppas jag!



kram

#9 - - Eve:

varför vill du ha inloggningsuppgifter när du gör designen? är de osäkert att maila alla koder?

#10 - - Sally:

Ja, eller alltså så man får det olika "kategorierna" eller "grupperna" som du har över headern =)? Är det den här sidan man ska gå in på då : http://www.designadinblogg.se/2008/may/dropdownmeny-for-lankar-arkiv-osv.asp ?Tack på förhand!

#11 - - ~~M A R i E~~:

Supersnyggt blev det, du är duktig. =)

#12 - - patricia:

hahaha ojdå.. såg inte förän nu!!!! men du har väldigt fin blogg!

#13 - - ElinArmour:

Snyggt som vanligt!! =D



Skulle lätt köpa en av dig, men jag lessnar & vill byta så ofta =/

#14 - - Malin:

måste bara säga att jag tkr din blogg är sjukt snygg... :) Skulle lätt kunna ha din design!

Satt och kollade lite på designer, och då hittade jag din, fan va fin den är asså! Sjukt avis. Gör du allt i PS?

Till top