Tävling: Bloggdesign Nr: 5

/ Permalink / 20
Hur går det till?
1. Lämna en kommentar med namn, mail och bloggadress
2. Länka till min sida.
(jag går in på varje sida och kollar så detta är gjort, ingen länkning ingen tävling!)
3. Om du inte redan är medlem där vill jag väldigt gärna att du blir medlem på Gratismode eller GratisMakeup via mig såklart då hehe en liiiten belöning kan jag väl få =)

Utlottningen avslutas Tisdagen den 20:e Januari kl: 21.00.


När lottningen är avslutad så får ni en vinnarkommentar av mig där jag kommer be er kontakta mig på kontakta.candis@hotmail.com. Där får vinnaren instruktioner av mig =)

Blir det problem så löser vi det naturligtvis! Designen är gjord speciellt för Blogg.se eller Webblogg.se!

Klicka på bilden för att se hur sidan kommer att se ut helt och hållet..

AVSLUTAD
#1 - - Molly:

Vilken fin :)

#2 - - Anna:

Jättesnygg design :)

#3 - - Zatu*:

Hej tjejen =)

Suttit och läst din blogg i över en timme haha fastande totaalt och jag älskar den =) Kul att du oxå bor i Göteborg, me too =)

Kram Zatu

#4 - - selma:

din blogg är jättefin skulle jättegjärna vina din bloggdesign!

kram selma

#5 - - Elin:

Du kan verkligen designa bloggar! Riktigt snygg blogg du har!

#6 - - Annas tävlingsblogg:

Jag har tipsat i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/january/bloggdesign-4.html

#7 - - Katja:

Självklart vill jag vara med,eftersom att jag fått byta blogg helt och hållet nu pågrund av trakaserier på min tidigare blogg så har polisen bett mig att byta blogg genast.Så en ny design skulle sitta jätte fint i den nya bloggen eftersom att jag nu bara flyttat över den gamla bloggen!



Har självklart länkat om din tävling i min blogg!

#8 - - josefine:

Hej hej jag är gärna med och tävlar =) urfin blogg du har =)=)

kram //goooa

#9 - - Jozzan:

Jag är väldigt gärna med och tävlar om denna fina bloggedesign!

#10 - - Maria:

Hej!!

Vilken fin design!! Kunde ju inte motstå att vara med i tävlingen!!!

#11 - - uppdragmamma:

Hej jätte snygg design :-)

#12 - - Josefin:

Hej, skulle vara jätte intresserad av din design. Den var super fin och jag är i stort behov.

Jag tror redan jag är medlem, tyvärr.

http://hamzas.blogg.se/2009/january/var-med-och-tavla.html#comment

#13 - - ivaladiva:

Den designen är så underbart fin!

Gissa vem vill ha den?! Alla typ men för det mesta jag! ^^



Jag har länkat till din blogg men jag e tyvärr redan medlem på de sidorna :(



#14 - - Emelie:

vilken fin design det var :) jag skulle vara jätte glad om jag vann den, för jag är så dålig på att designa :) kram

#15 - - Linda:

Du har inte lust att hjälpa mig att göra en bloggdesign? Pris kan diskuteras

#16 - - Olivia:

Hej jag undrar om du vill göra en design till mig på min blogg för jag känner verkligen ingen som kan. Jag ska ha den för att hedra min ponny som dött. Du kan svara genom att adda min msn : ooolliivviiaaa@live.se . <33

#17 - - Amanda:

Hej!

har precis skapat en blogg och skulle väldigt gärna vilja ha en fin bloggdesign :D

och jag undrar vilket program du använder och om du har något tips :)

#18 - - anna:

så jäkla fina designer du gör! hur kan du?! :D jäääättte avis!

#19 - - viktoria:

hej :)

jag har haft min blogg i 5 månader snart.

men jag har aldrig blivit nöjd med min design.

din blogg är verkligen fin, snälla kan du gära en

bloggdesign åt mej ? det vore jätta snällt !

svara genom en kommentar på min blogg .

kram :)

#20 - - michelle:

vad fin den är jag vill ha den men det är någ litte sent

Till top