Vilken är din favorit Ben & Jerry glass?

Gott & Mindre Gott / Permalink / 9
Ställer den frågan igen och gör det riktigt den här gången. Tänkte göra nästan som en liten statistik vilken av dom glassarna som är godast. Så berätta, Vilken av alla Ben & Jerrys godingar är din favorit?
Ni som redan svarat på frågan är uppskrivna.

Mina är One Cheesecake Brownie och Cherry Garcia (som mongona har slutat med i sverige tyvärr)

Men denna under, den skulle vara spännande att få smaka! Den borde dom ju verkligen ta hit till sverige, vi som till och med har en kanelbullens dag =D
#1 - - › K a т т a:

Haha, varför inte? ^^

#2 - - › K a т т a:

Hahaha! :)

Stackare, trots att man har bildbevis så vet jag inte omjag skulle tro på det ^^



Dock yttrade jag mig när vi var där igår, "Tror du att det finns någon där, kanske kan knacka på?"

Och sen ser vi bilderna när vi kommer hem, haha.



Dock misstänker jag att personen som bodde där har dött, för på visningsbilderna så ser man att endast en person har bott där, och att han/hon varit väldigt gammal

#3 - - Anna:

Jag tycker bäst om bohemian raspberry än så länge :p

#4 - - Katarina:

Phish food är min favorit hittils :)

#5 - - junibarn:

Jag har inte smakat den nyaste "Half Baked" än, men jag vet att det är min favorit. :)

#6 - - Linda:

Min favvo är den med mandel och kokos!

Kan inte komma på vad det är den heter dock..

#7 - - Katarina:

Har hittat en ny favorit =)

Half baked så j*vkla god!!

#8 - - Sofia:

Cookie dough är godast

#9 - - Beatrice:

Mina favoriter är:

Half baked,

Caramel chew chew

och

New York Super Fudge Chunk

Till top