Tävling: Bloggdesign Nr:3

/ Permalink / 7
AVSLUTAD

En vårigt grön design. Tagit runt 3 timmar att göra.

Ditt namn skrivs där det står Ditt Namn. Du skriver själv vilken text du vill ha och profilbild läggs in!

Hur går det till?
1. Lämna en kommentar med namn, mail och bloggadress
2. Länka till min sida.
3. Om du inte redan är medlem där vill jag väldigt gärna att du blir medlem på GratisMakeup, via mig såklart då hehe en liiiten belöning kan jag väl få =)

Utlottningen avslutas Torsdag den 20:e November kl:18.00.


När lottningen är avslutad så får ni en vinnarkommentar av mig där jag kommer be er kontakta mig på kontakta.candis@hotmail.com. Där får vinnaren instruktioner av mig =)

Blir det problem så löser vi det naturligtvis!

Klicka på bilden för att se hur sidan kommer att se ut helt och hållet..

#1 - - bella:

Okej, men så tycker du. jag tycker att Johan Palm är grym!

Han var jättrbra igår, vilken tycker du om då? :p

#2 - - bella:

men då tycker du och jag helt enkelt olika, och man får tycka olika! jag tycker Johan var bra igår, men det tyckte inte du. okej?



Ja, det är många av finalisterna i årets idol som kommer få skivkontrakt. Anna är en utavdem!

och Johan Palm kommer lätt få det, för du hörde ju va imponerad Desmond Child var förra veckan, han ville göra en platta med honom!



Så du tycker inte johan var bra på rock temat heller? :p

#3 - - ellinor:

svar: tack! mmh det har jag =)

#4 - - Annas tävlingsblogg:

Snygg design, har tipsat i min blogg (är ej med och tävlar)

#5 - - n:

jag är med och tävlar :)

#6 - - Malin:

Hej hej!! Jag är vill jätte gärna vara med och tävla om en bloggdesign, när jag ej har någon på min blogg och den ser jätte trist ut! Så det skulle därför vara jätte roligt att vara med och hoppas att jag har turen med mej att vinna! ;) Har länkat på min sida. Ha en fortsatt trevlig kväll.

#7 - - Sofia:

snygg design, gärna med och tävlar :D

Till top