Designutlottning nr 2

/ Permalink / 14
Denna gången blir det en vintrig design. Har tagit ungefär 2 ½ timme att göra.

Ditt namn skrivs där det står Ditt Namn. Kommer även lägga in den bild som du vill ha som profilbild också!

Hur går det till?
1. Lämna en kommentar och länka gärna till min sida.
2. Om du inte redan är medlem där vill jag väldigt gärna att du blir medlem på GratisMakeup, via mig såklart då hehe en liiiten belöning kan jag väl få =)

Utlottningen avslutas Måndagen den 10:e November
.

När lottningen är avslutad så får ni en vinnarkommentar av mig där jag kommer be er kontakta mig på kontakta_candis@hotmail.com. Där får vinnaren instruktioner av mig =)

Blir det problem så löser vi det naturligtvis!

Klicka på bilden för att se hur sidan kommer att se ut helt och hållet..

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD
#1 - - Miss P:

Är du rädd för små hundar?

Gå gärna in och kommentera mitt senaste inlägg om folk som är rädda för små hundar.

Skriv vad du tycker, har jag rätt eller fel?

Kram

#2 - - Pernilla:

sv: självklart respekterar jag att folk är rädda för hundar, inte bara små. Men om jag hade vart rädd för något hade jag inte stått ivägen eller retat det djuret. Det är det jag tycker är så fel. att dom inte kan acceptera när jag säger till dom att jag förstår att dom är rädda men om dom kan flytta sig lite så jag kommer in i ex porten. men det vill visa inte acceptera utan börjar reta min hund o skälla åt honom o detta händer mig dagligen.

Det va inte meningen att reta upp någon med inlägget utan ville bara skriva hur jag har det, kan knappt gå ut med min hund längre.

#3 - - Sis:

Jo men typ, kall och frostig som din var :) Men jag kan skicka bilder mm till dig när du är inne på msn. Kram kram

#4 - - Annas tävlingsblogg:

Har tipsat om din utlottning



http://molnboanna.blogg.se/2008/november/bloggdesign-2.html

#5 - - Lene-Therese:

Jag vill vinna denna till min kompis Jenny då jag redan har en fin design :)

#6 - - nasiha:

Jag är med och tävlar : )

#7 - - nasiha:

Jag länkar också till din sida nu : ).

#8 - - nasiha:

Jag länkar till din blogg istället :D.

#9 - - Elin Thor:

Jag är med :) Jättefin design!

#10 - - Cecilia:

Jag är gärna med!!

Håller tummarna :)

#11 - - Sofia:

Jag vll så gärna vara med! :)

#12 - - JOSEFIN:

Åhh såg att idag är sista dan, hoppas jag inte är för sent ute! Kolla in min blogg, helt odesignad så ser du att jag behöver en :D Jag är med :D

#13 - - Emma:

åh va fin, den vill vi gärna vinna =)

#14 - - Lollipop:

Åhh...synd att det var för sent för att delta :/

Till top