Tattooos =)

Candis / Permalink / 2
Mmmmm älskar dom. Är nog inte riktigt jag utan någon av dom. Man växer ihop med det som sitter på kroppen =) En tredje blir i nacken under hårfästet med mitt namn i snirklig stil. Men vet inte när =) det kommer!!
Tänk att min enhörning har suttit på min kropp i snart 6 år, minns det som igår =D sjukt nervös, kallsvettig och höll på att tuppa av i stolen. Fick massa dextrosol och cola av tatueraren och sen så gick allt super. Gjorde inge ont alls men tuppade av för jag spände mig =))
Och snälla, ingen kopiering nu =// låna gärna bilderna men låt mig få vara ensam om min tatuering. Vilket jag inte är just nu tyvärr men snart. Puss på er!
#1 - - Alexandra:

jättefina =)

hur gick det med hon som kopierat din?? skulle hon ta bort den eller? kramkram

#2 - - Jessie:

Jag kom att tänka på "snyggast" arkivet på Golvad, när jag såg din hästgaddning, det är möjligtvis inte din som ligger där?

:D

Till top